Księgarnia

Szanowni Państwo

Z powodu okresu urlopowego, zamówienia książkowe złożone od 21 do 28 września mogą być realizowane z opóźnieniem. Za utrudnienia przepraszamy

 

Zapraszamy do zakupu książek bezpośrednio u nas. Najtaniej, najpewniej, najszybciej. Możliwość odbioru osobistego w Krakowie albo wysyłki przez pocztę, która dostarczy prezent w wybrane miejsce Polski.

 

Bartłomiej Jucha „Bank Violettkäfer. Dział Depozytów Nadzwyczajnych”

9,99 zł + przesyłka GRATIS!!!

Bank_Okladka_14-12-2015_ver2

______________________________________________________

Magda Wieteska „Nie zaglądać”

9,99 zł + przesyłka GRATIS!!!

1440_001.pdf-page-001

______________________________________________________

Seria: CARTA BALCANICA

Refik Ličina „Szklarnie”

9,99 zł + przesyłka GRATIS!!!

Licina

______________________________________________________

Seria: CARTA BALCANICA

Ranko Risojević „Bośniacki kat”

9,99 zł + przesyłka GRATIS!!!

risojević. okładka. min

______________________________________________________

Renata Chołuj „Geriavity”

9,99 zł + przesyłka GRATIS!!!

geriavity_okl_akt

______________________________________________________

Zamówienia prosimy składać na adres:

ksiegarnia.nokturn@gmail.com

W treści maila podaj swoje dane: imię, nazwisko, liczbę zamawianych egzemplarzy i adres do wysyłki lub informację, że chcesz odebrać osobiście w Krakowie.

 

Całą kwotę prosimy przesłać na konto (Deutsche Bank):

96 1910 1048 2116 4180 7732 0001

Michał Lipka Wydawnictwo Nokturn

ul. Lubicz 27a/15

31-503 Kraków

W tytule przelewu należy podać imię, nazwisko i tytuł zamawianej książki.


Książka zostanie wysłana zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. W wypadku odbioru osobistego możliwość odebrania książki w tym samym dniu po uprzednim umówieniu się.

 

 ________________________________________________

Regulamin Księgarni Wydawnictwa Nokturn

  1. Księgarnia internetowa [zwana dalej „Księgarnią”], działająca pod adresem https://wydawnictwonokturn.wordpress.com/ksiegarnia, prowadzona jest przez przedsiębiorstwo Michał Lipka Wydawnictwo Nokturn (Kraków, ul. Lubicz 27a/15, 31-503) [zwane dalej „Wydawnictwo Nokturn”], NIP 6751340320, nr REGON 122876025, które to przedsiębiorstwo jest wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Dane kontaktowe Księgarni to Michał Lipka Wydawnictwo Nokturn, 31-503 Kraków, ul. Lubicz 27a/15. e-mail: ksiegarnia.nokturn@gmail.com
  3. Księgarnia prowadzi sprzedaż wyłącznie książek (w formie papierowej) Wydawnictwa Nokturn.
  4. Sprzedaż jest prowadzona przez internet.
  5. Zamieszczone na stronie https://wydawnictwonokturn.wordpress.com/ksiegarnia informacje o książkach nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  6. Klient składa zamówienie poprzez wysłanie e-maila na adres e-mailowy Księgarni, ksiegarnia.nokturn@gmail.com
  7. E-mail z zamówieniem powinien zawierać: imię i nazwisko Klienta, tytuł książki, ilość oraz adres wysyłki lub informację, że Klient chce odebrać przesyłkę osobiście.
  8. Odpowiedź mailowa Księgarni zawiera kwotę za zamówioną książkę, jaką klient powinien uiścić na nr konta: 96 1910 1048 2116 4180 7732 0001 (Deutsche Bank)
  9. Potwierdzeniem zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Księgarnią jest zapłata za książkę.
  10. Księgarnia wysyła książkę klientowi niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Księgarni.
  11. Księgarnia deklaruje wysyłkę książki na swój koszt. Książka będzie wysłana listem poleconym ekonomicznym.
  12. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Może on jednak być wydłużony z przyczyn niezależnych od Księgarni (na przykład przesyłka nie dotarła do adresata). Nie powinien on jednak nigdy przekroczyć 14 dni roboczych. Księgarnia deklaruje na bieżąco informować Klienta o stanie realizacji zamówienia.
  13. Na życzenie Klienta może być wystawiony rachunek lub faktura.
  14. Złożenie zamówienia każdorazowo oznacza, że Klient zapoznał się wcześniej z Regulaminem Księgarni oraz go zaakceptował.
  15. Dane osobowe, które podaje Klient są podane przez niego dobrowolnie i służą wyłącznie w celach realizacji zamówienia. Nie są przetwarzane dalej i nie są wykorzystywane w celach marketingowych lub reklamowych i żadnych innych niż realizacja zamówienia.
  16. Dane osobowe, które podaje klient nie są udostępniane osobom trzecim.
  17. Wszystkie dane osobowe, które podaje klient mogą być przez niego w dowolnej chwili zmienione (poprawione) oraz na jego wniosek mogą być usunięte. Klient ma też wgląd do swoich danych.
  18. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta przy składaniu zamówienia jest Michał Lipka Wydawnictwo Nokturn.
  19. Księgarnia obowiązuje się dochować szczególnej staranności w realizacji zamówienia i robi wszystko, by dostarczyć zamówione książki do Klienta bez wad i uszkodzeń. Zadowolenie i zaufanie naszych czytelników było, jest i będzie dla nas najważniejsze. Jeśli Klient jest jednak niezadowolony, może złożyć reklamację.
  20. Procedura reklamacyjna w Księgarni jest następująca: Klient może składać Księgarni reklamacje dotyczące zakupionej książki pod adresem ksiegarnia.nokturn@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Księgarni. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

– Dane kontaktowe Klienta: imię, nazwisko, adres, adres e-mail,

– Przedmiot reklamacji

– Datę zakupu reklamowanej książki,

– Wyszczególnione powody reklamacji książki, to jest podanie wad fizycznych reklamowanej książki.

  1. Jeżeli podane w reklamacji książki dane lub informacje będą niepełne, Księgarnia zwróci się do Klienta drogą e-mailową o ich uzupełnienie. Księgarnia ma 14 dni na rozpoznanie reklamacji książki od daty otrzymania jej w pełnej formie. Odpowiedź na reklamację książki wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  2. Klient może poprosić o naprawę zakupionego towaru, wymianę zakupionego towaru na nową i bez wad, obniżenia ceny zakupionego towaru, albo odstąpić od umowy sprzedaży i zażądać zwrotu pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej książki, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży książki bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Księgarnia zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności w ciągu 14 dni od dnia rezygnacji. Aby odstąpić od umowy sprzedaży książki, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ksiegarnia.nokturn@gmail.com lub wysyłając list na adres: Michał Lipka Wydawnictwo Nokturn, ul. Lubicz 27a/15, 31-503 Kraków. Koszt zwrotu książki w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
  4. Wszystkie konfliktowe sytuacje Księgarnia stara się zawsze załatwiać polubownie. W przypadku gdy strony nie dojdą do porozumienia między sobą, rozstrzygniecie sporu będzie się toczyło przed właściwym sądem.
  5. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  6. W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego i obowiązującej ustawy o prawach konsumenta.
  7. Regulamin obowiązuje od 6 maja 2016 roku i jest ważny do odwołania.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s